Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORZavršnik, Bruno - avtor
ODGOVORNOSTTopič, Barbara - avtor
NASLOVVloga tržnega komuniciranja pri oblikovanju ugleda bank = ǂThe ǂrole of marketing communications in bank reputation management
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ52, ǂšt. ǂ3/4 (2006), str. 125-134.
KRATKA VSEBINANa današnjem globalnem konkurenčnem trgu je ugled podjetja eden izmed ključnih elementov uspešnosti vsakega podjetja. Za doseganje pozitivnega ugleda morajo podjetja poznati in razumeti značilnosti oblikovanja ugleda v vsakem podjetju. Članek predstavlja ključne dejavnike ugleda podjetja in katera orodja marketinškega komunikacijskega spleta so najbolj učinkovita za oblikovanje in izvajanja komuniciranja podjetja z namenom zagotavljanja dolgoročnega pozitivnega ugleda bank. // Corporate reputation is one of the key elements of success for every company on today's globally competitive market. In order to obtain a positive corporate reputation, it is necessary to know and understand all features of corporate reputation management. This article presents the key elements of corporate reputation and which tools of marketing communication mix are most effective for forming and executing company communication in order to ensure abank's long term positive reputation.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 134
PREDMETNE OZNAKE// bančništvo // banke // kvaliteta // trženje // marketing // tržno komuniciranje // strategija trženja // poslovni ugled // javnost // komuniciranje
UDK005.336.6:336.71, 336.71:659.127.3, 659.43:336.71

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010