Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORKonda, Iva - avtor
NASLOVStrateška zavezništva s poudarkom na tržnih vidikih povezovanja = Strategic alliances: from the market point of view
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ52, ǂšt. ǂ1/2 (2006), str. 65-76.
KRATKA VSEBINAČlanek se osredotoča na proces sodelovanja medpodjetji pri dolgoročnih odnosih ali strateških zvezah. Strateške zveze kotmanifestacija medorganizacijskih strategij sodelovanja predpostavljajo združevanje veščin in virov vseh vpletenih partnerjev, da bi s skupnimi močmi dosegli enega ali več ciljev, vezanih na strateške cilje sodelujočih podjetij. Vsako sodelovanjeni tudi strateško partnerstvo, ki vključuje razvojno komponento in dolgoročnost stalnega sodelovanja preko trženja na podlagi odnosov. Strateške povezave je potrebno vzpostaviti, jih razvijati in vzdrževati, kar pa ni enostavno. Poleg tega se moramo zavedati tudi tveganj povezanih s strateškimi zvezami. // This article focuses on the co-operation process undergone by a company to manage long-term relationships or strategic alliances. Strategic alliances, a manifestation of interorganisational cooperative strategies, entail the pooling of skillsand resources by the alliance partners in order to achieve one or more goals linked to the strategic objectives of the cooperating firms. Each andevery co-operation is not a strategic partnership, since the latter includes a developmental component and the long-term nature of continuous co-operations based on relationship marketing. However, strategic alliancesare not simple or easy to create, develop, and support. In addition,we haveto consider all of the risks linked with strategic alliances.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 76
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // sodelovanje // partnerstvo // poslovna strategija // razvojna strategija // trženje // marketing
UDK005.5:339.13

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010