Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2005
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
ODGOVORNOSTGabrijan, Vladimir - avtor // Milfelner, Borut- avtor // Snoj, Boris - avtor // Gaber, Borut - avtor
NASLOVVpliv marketinških virov na delovanje organizacij = ǂThe ǂimpact of marketing resources on organizational performance
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ51, ǂšt. ǂ5/6 (2005), str. 92-103.
KRATKA VSEBINAAvtorji članka na osnovi empiričnih podatkov in teoretičnih izsledkov obravnavane literature proučujejo na vzorcu podjetij v Sloveniji z več kot 20 zaposlenimi marketinške vire in njihov vpliv na različne (tržne in finančne) kazalnike delovanja. Pri tem poudarjajo, da lahko le obsežne dolgoročne empirične raziskave o uporabi inpomembnosti virov, ki jih obravnavajo tudi prispevki številnih avtorjev, vodijo raziskovalce in prakso do novih pogledov na koncept konkurenčne prednosti in posledično do proučevanja vpliva marketinških virov na različne kazalnike delovanja organizacije. // Based on a review of relevantliterature and empirical data from a sample of Slovenian companies with more than 20 employees, the authors discuss the use of some marketing resources and their effects on various market and financial indicators of business performance. According to the authors, only comprehensive and continuous empirically based research on the use and importance of resources can guide academic researchers and practitioners towards new insights regarding the concept of competitive advantage, and the impact of marketing resources on companies' performance.
OPOMBEBesedilo v slov. // Soavtorji: Borut Milfelner, Boris Snoj, Borut Gaber // Bibliografija: str. 101-103
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // marketing // trženje // tržni odnosi // konkurenca // konkurenčnost
UDK339.13:005.336

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010