Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2005
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORMumel, Damijan - avtor
ODGOVORNOSTMarzidovšek, Robert - avtor
NASLOVPetdimenzionalni model kot osnova primerjave dveh kultur = Five dimensional model as a basis of culture comparison
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ51, ǂšt. ǂ3/4 (2005), str. 75-83.
KRATKA VSEBINAPrilagojeno in narodnostno usmerjeno marketinško komuniciranje predstavlja za podjetja na mednarodnih trgih prednost pri doseganju zadanih ciljev. Občutljivost narodov za svojo lastnokulturo je prisotna povsod, prilagajanje na drugi strani pa zahteva precej naporov. Prispevek se nanaša na predstavitev modela komunikacijskega prilagajanja ene kulturne skupine drugi in simulacijo pristopa komunikacijskega prilagajanja slovenskega sogovornika francoskemu na primeru instrumenta osebne prodaje. Rezultat simulacije je pokazal na jasnorazpršenost kulturnih profilov obeh narodov in potrebne smeri prilagajanja.// Target-oriented marketing communication is crucial for the goals of today's companies. The sensitivity of nations regarding their own culture can be found all over the world. Conforming, on the other hand, also requires great effort. This article introduces the culture-comparing model and simulation of the communication-conforming process to the French from the Slovenian point of view. The simulation is based on personal selling. The results show the dispersion of both investigated culture profiles. It also shows the direction of conforming that is needed.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 83
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // mednarodna trgovina // marketing // trženje // poslovno komuniciranje // poslovna kultura // kulturne razlike // modeli
UDK005.32:316.7

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010