VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2003 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
ODGOVORNOST | Heričko, Marjan - avtor // Živkovič, Aleš - avtor // Rozman, Ivan - avtor // Rostaher, Matevž - avtor // Repinc, Peter - avtor |
NASLOV | Vrednotenje uporabe principov ekstremnega programiranja |
V PUBLIKACIJI | Organizacija. - ISSN 1318-5454. - ǂLetn. ǂ36, ǂšt. ǂ1 (jan. 2003), str. 28-37. |
KRATKA VSEBINA | V prispevku povzamemo bistvene značilnosti agilnih metod ter podamo rezultate raziskave o uspešnosti udejanjanja ključnih principov najpopularnejše izmed njih - ekstremnega programiranja (XP). Identificirali smo tiste vrednote in principe, ki jih je najteže implementirati med vrednotami je to odzivnost, med principi pa preoblikovanje in preprost načrt. Zasnovali in izvedli smo eksperiment, s pomočjo katerega smo identificirali časovno porazdelitev aktivnosti testiranja, preoblikovanja in dodajanja nove funkcionalnosti. V povprečju XP razvijalci 50 odstotkov časa namenijo testiranju, medtem ko je dele preostalih dveh aktivnosti spremenljiv. S pomočjo orodja XP-Sledilec smo zbrali kvantitativne podatke ter sočasno primerjali učinkovitost posameznikov in dela v parih. Primerjava ni pokazala večjih razlik glede časa, ki so ga posamezniki oz. pari potrebovali za izvedbo dodeljenih opravil. Zbrani podatki in izkušnje potrjujejo, da je tudi agilne procese smiselno in nujno izboljševati na osnovi kvantitativnih podatkov. Dodatno je za uspešno udejanjanje XP principov nujno, da se teh principov razvijalci eksplicitno zavedajo. |
OPOMBE | Soavtorji: Aleš Živkovič, Ivan Rozman, Matevž Rostaher in Peter Repinc // Bibliografija: str. 36 |
PREDMETNE OZNAKE | // informacijski sistemi // programiranje // računalniški programi // programska oprema // vrednotenje |
UDK | 004.42:659.2 |