Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.06 - enciklopedija, slovar, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1998
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski / angleški
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEpriročnik
DELO IMAilustracije
AVTORKotler, Philip - avtor
ODGOVORNOSTČesen, Neli - prevajalec // Žnideršič, Martin - avtor dodatnega besedila // Česen, Tina - prevajalec // Finžgar, Eva - prevajalec // Umek, Alenka - prevajalec // Zupančič, Boštjan - prevajalec
NASLOVMarketing management - trženjsko upravljanje :analiza, načrtovanje, izvajanje in nadzor
SPLOŠNO O IZDAJISlovenska izd., 2. popravljena izd.
IMPRESUMLjubljana : Slovenska knjiga, 1998
TISKARNA[Ljubljana] (Tiskarna Mladinska knjiga)
FIZIČNI OPIS. - XXVIII, 832 str. : ilustr. ; 27 cm
OPOMBEPrevod dela: Marketing management, 8th ed. // Beseda založbe / Martin Žnideršič: str. IV-V // Ob drugi izdaji / M. Ž.: str. V // O avtorju: str. VII // Povzetek in opombe z bibliografijo pri vseh poglavjih // Kazali
OSTALI NASLOVIMarketing management // Marketing management // Trženjsko upravljanje
PREDMETNE OZNAKE// Marketing - Management - Priročniki
PREDMETNE OZNAKEstrategija trženja // strateško planiranje // strateško upravljanje // marketing // management // priročniki // trg // trženje // tržne raziskave // tržna segmentacija // tržne poti // potrošniki // direktni marketing // elektronski marketing // metodologija
UDK339.138(035), 339.138:65.012(035), 65.012:339.138(035)
UDK ZA STATISTIKO33, 33
DRUGE KLASIFIKACIJE3940 CC-APA

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010