Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.01 - znanstvena monografija
ISBN978-961-6802-15-4
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEznanstveno delo
DELO IMAilustracije
AVTORMilfelner, Borut - avtor
ODGOVORNOSTSnoj, Boris - pisec recenzij // Pisnik Korda, Aleksandra - pisec recenzij
NASLOVEmpirični model vpliva marketinških virov na uspešnost podjetij v Sloveniji : znanstvena monografija
IMPRESUMMaribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta, 2012
TISKARNA[Maribor] (Saje)
FIZIČNI OPIS. - 122 str. : ilustr., tabele ; 24 cm
OPOMBE130 izv. // Bibliografija: str. 111-122
PREDMETNE OZNAKE// Podjetja - Marketing - Slovenija // Podjetja - Poslovna uspešnost - Slovenija
PREDMETNE OZNAKEtrženje // modeli // tržne raziskave
UDK339.138:005.13(497.4)
UDK ZA STATISTIKO33
COBISSSI-ID71

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010