Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.02 - strokovna monografija
ISBN961-6081-63-2
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1996
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški / slovenski
PISAVAlatinica
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORDamjan, Janez - avtor
ODGOVORNOSTVida, Irena - avtor
NASLOVPoznavanje blagovnih znamk in etnocentrizem potrošnikov kot dejavnika nakupnega vedenja = Brand name awareness and consumer ethnocentrism: can they predict consumer purchase behavior?
IMPRESUMLjubljana : Ekonomska fakulteta = Faculty of Economics, 1996
TISKARNALjubljana (Podatkovno analitično središče EF)
FIZIČNI OPIS. - 16 str. : tabele ; 30 cm
ZBIRKA(Delovni zvezki / Raziskovalni center Ekonomske fakultete = Working papers / Research Center of the Faculty of Economics, ISSN 1408-1504 ; ǂno. ǂ32)
OPOMBEOv. nasl. // 20 izv. // Bibliografija: str. 14-16
PREDMETNE OZNAKE// Potrošniki - Psihologija // Potrošniki - Etnocentrizem // Prodaja - Promocija
PREDMETNE OZNAKEpsihologija potrošnika // prodaja // promocija// blagovne znamke // etnocentrizem // Srednja Evropa // Vzhodna Evropa
UDK658.89:159.923(4-11), 658.626(4-11), 316.73(4-11), 658.8.013(4-11)
UDK ZA STATISTIKO65

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010