Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2002
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORVrčon-Tratar, Nataša - avtor
ODGOVORNOSTSnoj, Boris - avtor
NASLOVPomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
V PUBLIKACIJIAkademija MM. - ISSN 1408-1652. - ǂLetn. ǂ5 [i.e. 6], ǂ[št. ]ǂ9 (maj 2002), str. 45-56.
KRATKA VSEBINANedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu. // Organizational culture as an internal consciousness of organizations as well as crucial determinant of their employee behaviour serves undoubtedly as an important phenomenon of scientific research especially from the perspective of its contribution to the performance of organizations as potential factor of their comperatitive advantage. In the paper authors discuss some aspects of organizational culture and try to find out if the right orientation and the strenght of organizational culture contribute signifficantly to the efficient realization of organizational objectives and to overall effectiveness. Special attention is paid to the importance of culture in service organizations employees as the creators of so called soft elements of the offers play decisive role in customer perception of the offers value and at the time serve as the key generator of the competitive positioning of service organizations.
OPOMBEBibliografija: str. 53-54
OSTALI NASLOVIǂThe ǂimportance of organizational culture forthe performance of service organizations
PREDMETNE OZNAKE// podjetja // storitve // marketing // trženje // organizacijska kultura // teorija organizacije // poslovna uspešnost // konkurenčnost
UDK65.011.1:339.138, 339.13:338.46

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010