Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORRetelj, Andreja - avtor
NASLOVPrednosti računalniško podprtega pristopa pri učenju besedišča v tujem jeziku : primer slovenskih gimnazijcev pri pouku nemščine kot tujega jezika
V PUBLIKACIJIUporabna informatika. - ISSN 1318-1882. - ǂLetn. ǂ24, ǂšt. ǂ3 (sep./okt./nov. 2016), str. 121-131.
KRATKA VSEBINAPrispevek prikazuje implementacijo računalniško podprtega pristopa - pristopa CALL - v pouk tujih jezikov, s posebnim poudarkom na razvijanju leksikalne zmožnosti v nemščini. Predstavljeni so rezultati pedagoškega eksperimenta, v katerem smo primerjali razvoj besednjaka eksperimentalne skupine, ki se je nemščino učila po pristopu CALL, z dosežki dijakov kontrolne skupine, ki se je učilapo komunikacijskem pristopu. Ugotovitve raziskave kažejo, da so dijaki eksperimentalne skupine pokazali večje poznavanje besedišča in boljšo samostojno rabo besedišča. Na podlagi ugotovitev iz raziskave smo oblikovali priporočila za učinkovitejše poučevanje besedišča v tujem jezikupo računalniško podprtem pristopu. // This article deals with the implementation of computer-assisted language learning into foreign languageclass, with special emphasis on the development of lexical competence in German as a foreign language. The results of the pedagogical experiment, where the experimental group learned German language through a computer-assisteed approach and the control group through a communicative approach, are presented. The analysis of the results showed that the experimental group performed better in vocabulary recognition and vocabulary use. The pedagogical implications for more effective vocabulary teaching in a foreign language through computer-assisted language learning are presented.
OPOMBEBibliografija: str. 130-131 // Izvleček ; Abstract: The benefits of the CALL approach on vocabulary learning - the case of Slovenian grammar school students of German as a foreign language
PREDMETNE OZNAKE// jezikovni pouk // tuji jeziki // besedišče// metodika pouka // računalniška orodja // računalniški programi // CALL
UDK37.091.3:81'243:00

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010