VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2016 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Krakar-Vogel, Boža - avtor |
NASLOV | Oblike kurikularnega branja literature |
V PUBLIKACIJI | Otrok in knjiga. - ISSN 0351-5141. - ǂLetn. ǂ43, ǂšt. ǂ95 (2016), str. 5-16. |
KRATKA VSEBINA | V članku opredeljujemo pojem kurikularnega branja kot vseh oblik bralnih dejavnosti, ki se dogajajo v pedagoški komunikaciji. Razlikujemo šolsko in delno prostočasno branje, pri obojem pabranje integralnih besedil in branje odlomkov. Pri branju odlomkov je potrebna jasna zavest o njegovih prednostih in pomanjkljivostih. V zadnjem času se za zaznavanje literarnosti spet priporoča tesno branje segmentov besedil. // The article defines the notion of curricular reading together with all the forms of reading activities taking place in the pedagogical communicatuion. We distinguisch between school and partly free-time reading: in both kinds it is possible to read either integral texts or justpassages. Reading passages requires clear awarness about its advantages as well as disadvantages. In recent time close reading of text segment is again recommended for a better understanding of literature. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 16 // Izvlečka v slov. in angl. ; Povzetek |
PREDMETNE OZNAKE | // branje // literarno branje // šolsko branje // prostočasno branje // kurikularno branje |
UDK | 028.02:82 |
DRUGE KLASIFIKACIJE | 6-200 FRASCATI |