Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2016
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORKrakar-Vogel, Boža - avtor
NASLOVOblike kurikularnega branja literature
V PUBLIKACIJIOtrok in knjiga. - ISSN 0351-5141. - ǂLetn. ǂ43, ǂšt. ǂ95 (2016), str. 5-16.
KRATKA VSEBINAV članku opredeljujemo pojem kurikularnega branja kot vseh oblik bralnih dejavnosti, ki se dogajajo v pedagoški komunikaciji. Razlikujemo šolsko in delno prostočasno branje, pri obojem pabranje integralnih besedil in branje odlomkov. Pri branju odlomkov je potrebna jasna zavest o njegovih prednostih in pomanjkljivostih. V zadnjem času se za zaznavanje literarnosti spet priporoča tesno branje segmentov besedil. // The article defines the notion of curricular reading together with all the forms of reading activities taking place in the pedagogical communicatuion. We distinguisch between school and partly free-time reading: in both kinds it is possible to read either integral texts or justpassages. Reading passages requires clear awarness about its advantages as well as disadvantages. In recent time close reading of text segment is again recommended for a better understanding of literature.
OPOMBEBibliografija: str. 16 // Izvlečka v slov. in angl. ; Povzetek
PREDMETNE OZNAKE// branje // literarno branje // šolsko branje // prostočasno branje // kurikularno branje
UDK028.02:82
DRUGE KLASIFIKACIJE6-200 FRASCATI

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010