Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.08 - objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1994
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORMulej, Matjaž - avtor
NASLOVKreativnost ali reaktivnost - to je zdaj vprašanje : (zlasti za manj razvite v - novem - stiku z bolj razvitimi)
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - 40, ǂšt. ǂ1/2 (1994), str. 184-191.
KRATKA VSEBINAKreativnost ali reaktivnost je v sodobnih razmerah enako vprašanje kot "BITI ALI NE BITI". Inovativnost, produktivnost in konkurenčnost so samo ekonomske posledice ekonomske uporabe (npr. v tehnološki in organizacijski obliki). Ustvarjalnost nastajaiz medsebojnega vpliva LOGIKE IN DOMIŠLJIJE. Potrebna in možna je V VSEH RAZVOJNIH STOPNJAH invencijsko-inovacijskega procesa, ne samo v generiranjuzamisli. Uspešno podjetje mora imeti ravnovesje in medsebojno komuniciranjeobeh možganskih polovic, da zajema vsebino, ki je stvar leve polovice, in vidik odnosov, ki je podlaga desne polovice. Sodobna inovativnost torej ni odvisna samo od svoje temeljne podlage - IZUMITELJA, ampak tudi od KOMUNICIRANJA. Ne samo ožje strokovna, tudi t. i. ZUNAJ FUNKCIONALNA ZNANJApostajajo zato vse bolj osrednje potrebna. Šolstvo nam jih daje premalo in nas zato premalo usposablja za uporabo lastnih sposobnosti. Zato dobivajo prednost DRUžBOSLOVNI IN DUšESLOVNI elementi, ker bolj usposabljajo za inovativnost. INOVACIJSKE AMBICIJE, PODJETNOST IN OKOLIŠČINE so osrednji viri njene podpore v praksi. // Creativity or reactivity is, now-a-days, a question equal to the one "to be or not to be". Innovativeness, productivity and competitiveness are only the economic consequences of an economic use of creativity (e. g. in a technological or organizational way). Creativity results from a mutual influence of imagination and logic. It is needed in all phases of the invention-innovation processes, not only in the ideas generating phase. A successful enterprise must have a balance and mutual communication of both hemispheres of the brain, in order to capture contents (in the left one) and realtions (in the right one). The modern innovativness, hence, does not depend on its crucial basis - the inventor - only, but also on communication. Not only the narrow professional skills, but the so-called outer functional skills are hence becoming more and more needed. The education, all around the world, lacks providing them, and thus lacks enabling for the use of one's own skills. The social and human skills are therefore stressed more because they train for innovativeness. Inovative ambitions, entrepreneurship and environment are the crucial support elements for it.
OPOMBEPrispevek na posvetovanju ob dnevu inovatorjevZbujanje ustvarjalnosti - pot iz zaostanka za Evropo, Maribor 7.-8.10.1993 // Viri
OSTALI NASLOVICreativity of reactivity - this is now the question
PREDMETNE OZNAKE// ustvarjalnost // inovacije // inovacijska dejavnost // inovativno poslovanje
UDK65.011.1:159.928, 65.011.1:001.895

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010