Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.31 - zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci
ISBN978-961-6354-67-7
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEzbornik
DELO IMAilustracije
KORPORACIJA(-E)International Scientific Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Societies ; 2007 ; Maribor // Ekonomsko-poslovna fakulteta. Inštitut za marketing
ODGOVORNOST// Snoj, Boris - urednik // Milfelner, Borut - urednik
NASLOV1st International Scientific Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Societies, Maribor, Slovenia, September 20th-21th, 2007
IMPRESUMMaribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta, 2007
TISKARNA[Ljubljana] (Schwarz)
FIZIČNI OPIS. - 183 str. : graf. prikazi, tabele ; 30 cm
OPOMBEBibliografija pri vseh prispevkih
OSTALI NASLOVIFirst International Scientific Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Societies, Maribor, Slovenia, September 20th-21th, 2007 // Marketing theory challenges in transitional societies
PREDMETNE OZNAKE// Marketing - Mednarodna posvetovanja
PREDMETNE OZNAKEekonomski sistemi // tranzicija // poslovna strategija // management
UDK339.138(063)(082)
UDK ZA STATISTIKO339
COBISSSI-ID592038

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010