Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2006
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORMedved-Udovič, Vida - avtor
NASLOVBranje dramskih besedil v šoli
V PUBLIKACIJIOtrok in knjiga. - ISSN 0351-5141. - ǂLeto ǂ33, ǂšt. ǂ67 (2006), str. 15-26.
KRATKA VSEBINANamen dramskih in gledaliških dejavnosti v devetletni osnovni šoli je razvijati učenčevo senzibilnost za sprejemanje dramskih besedil in njhovih uprizoritev, tako da ob učiteljevem spodbujanjudramske in gledališke recepcije, ki je oprta na raznolike dramske in gledališke dejavnosti, izoblikujemo kultiviranega bralca dramskih besedil in kultiviranega gledalca njihovih uprizoritev. Učitelj, ki ni le kultiviran (profesionalen) bralec, pač pa tudi bralec, ki upošteva doživljajsko-spoznavni horizont svojih učencev, udejanja dve vrsti senzibilnosti: senzibilnost kultiviranega bralca in gledalca, učenčevo dramsko in gledališko senzibilnost. Za opaznejši delež dramskih/gledališkihdejavnosti pri pouku slovenščine se zavzemajo iz več razlogov: ob vstopu v šolo so otroci na razvojni stopnji, ko je igra še v ospredju njihove dejavnosti, zato jo je potrebno čim bolj spontano vključiti v poučevalne metode prvega triletja. Igra mora biti seveda upoštevana v vsej svoji razsežnosti od spontanih do strukturiranih igralnih dejavnosti (od paidie do ludusa).
OPOMBEBibliografija: str. 25-26
PREDMETNE OZNAKE// branje // osnovne šole // dramska besedila// didaktika
UDK028:82-2, 37.026

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010