Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.01 - znanstvena monografija
ISBN978-3-319-16660-5
DRŽAVA IZIDAŠvica
LETO IZIDA2015
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORRamšak, Mojca - avtor
NASLOVWine queens : understanding the role of women in wine marketing
IMPRESUMCham [etc.] : Springer, cop. 2015
TISKARNAThe Netherlands (Printforce)
FIZIČNI OPIS. - XIII, 49 str. : ilustr. ; 24 cm
ZBIRKA(SpringerBriefs in business, ISSN 2191-5482)
OPOMBEBibliografija in abstract pri vsakem poglavju // Kazalo // This book explores a fairly unique wine marketing topic by examining the role and historic function of Wine Queens and Wine Kings. Theauthor charts the history of Wine Queens in Europe, the Americas and Asia, while also focusing on cases from Slovenia. The difference between Wine Queens and Beauty Queens is also describedin light of marketing approaches used in the wine industry.The book concludeswith a thoughtful chapter on the role of objectification of women in profit seekingDostopno tudi na: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-16661-2 (Dostop plačljiv)
PREDMETNE OZNAKEVinarstvo - Marketing // Marketing - Ženske //Vino - Promocija
PREDMETNE OZNAKEetnologija // turizem // vinogradništvo // vinske kraljice // prireditve // blagovne znamke // kultura pitja // Slovenija
UDK394(497.4):663.2, 339.138:663.2-055.2
UDK ZA STATISTIKO39
DOI10.1007/978-3-319-16661-2
COBISSSI-ID57

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010