KRATKA VSEBINA | Preskrba in dostopnost kvalitetnega in ustreznega gradiva, ki je pomembno za potrebe učnega načrta, učencev in učiteljev, je temeljna naloga šolske knjižnice. Zato je potrebno načrtovatiprimerno nabavno politiko, ki temelji na pisnem načrtu, ki vsebuje kriterije za oblikovanje in organizacijo knjižnične zbirke. Ti kriteriji sopredvsem program šole, predmetniki, učni načrti, informacijske potrebe učencev in učiteljev, okolje, kjer se šola nahaja, in tudi proračun. Pri izgradnji knjižničnih zbirk upoštevamo tudi opremo, ki je potrebna za uporabo knjižničnega gradiva. Ob domačih in nekaterih tujih standardih ugotavljamo njihove prednosti in pomanjkljivosti, jih z analizo stanja šolskih knjižnic v Sloveniji primerjamo s statističnimi podatki in prakso vknjižnici II. gimnazije Maribor, in skušamo ugotoviti ustreznost kvalitete knjižnične zbirke z vidika vzgojnoizobraževalnega procesa |