Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2000 2001
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAnemški
PISAVAlatinica
AVTORGraj, Lilian - avtor
NASLOVKommunikation als Gestaltungselement in Unternehmenskooperationen
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ46, ǂšt. ǂ5/6 (2000 [izšlo 2001]), str. 702-709.
KRATKA VSEBINAKomunikacija igra pomembno vlogo pri uspešnosti kooperacij. Razen naloge izmenjave znanja in izkušenj, kakor tudi sporazumevanja o teh stvarnih informacijah, predstavlja vezni člen v skrbi za odnose s kooperacijskim partnerjem. V tem prispevku gre najprej zato, da na podlagi splošnega modela kooperacijskega procesa in opazovanja vplivov na posrečeno ali ponesrečeno komunikacijo izostrimo razumevanje dejavnikov uspešne komunikacije. Za prenos teh premislekov na kooperacijo je treba upoštevati potrebe v različnih kooperacijskih partnerjih. Razen tega podajamo nekaj tez o izhodiščnem komunikacijskem položaju v kooperacijah in iz tega izpeljemo priporočila za oblikovanje komunikacije. // Communication plays a very important role in the performance of cooperations. Apart from the exchange of knowledge, experience and understanding about real information, it presents a link for the relations with the cooperation partner. This paper deals primarily with the general model of the cooperation process and observation of the impact on the successful or unsuccessful communication with which we can clarify the understanding of the factors of successful communication. It is necessary to consider the needs in different cooperation situations and at different cooperation partners to transfer these thoughts to a cooperation. In addition, we present a number of theses on the initial communication situation in cooperations and thus conclude the recommendations for the formation of communication.
OPOMBEBibliografija: str. 708 // Povzetek ; Summary
OSTALI NASLOVIKomunikacija kot sestavina oblikovanja medpodjetniških kooperacij // Communication as a component in the creation of the inter-entrepreneurial cooperations
PREDMETNE OZNAKE// podjetje // vodenje // management // komuniciranje // poslovno komuniciranje // poslovno sodelovanje
UDK65.012.65

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010