Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2014
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORKuusilehto-Awale, Lea - avtor
ODGOVORNOSTPulkkinen, Seppo - avtor
NASLOVOn the relationship between caring and coaching leadership
V PUBLIKACIJIVodenje v vzgoji in izobraževanju. - ISSN 1581-8225.. - ǂVol. ǂ12, special iss. (2014), str. 57-70, 204.
KRATKA VSEBINAThis first attempt to map the territory between caring and coaching leadership posits that they share a common basis. A human-centred leadership philosophy of the educational leader and the sports coach is vital to the relationship between the educator/educateeand the coach/coachee, and leads to a socio-constructivist and experientialconcept of knowledge and learning, where leading learning consciously takesplace through interaction and sharing. Caring and coaching leadership are realized in a relational interaction based on mutual consent and trust which generate self-confidence, respect and commitment, a circumstance for learning and working devoid of intimidation, humiliation and oppression. //Ta prvi poskus kartiranja področja med negovalnim in trenerskim vodenjem predpostavlja, da imata skupno osnovo. Vodstvena filozofija izobraževalnegavodje in športnega trenerja, usmerjena v človeka, je bistvena za odnos med izobraževalcem in izobraževanim ter trenerjem in treniranim in vodi do socialno konstruktivističnega in izkustvenega pojmovanja znanja in učenja, pri čem se vodenje učenja zavestno dogaja med medsebojnim delovanjem in soudeležbo. Negovalno in trenersko vodenje se uresničujeta v relacijski interakciji, ki temelji na vzajemni privolitvi in zaupanju, ki porajata samozavest, spoštovanje in predanost, okoliščine za učenje in delo, ki ne vsebujejo ustrahovanja, poniževanja in zatiranja.
OPOMBEPrispevek s konference ENIRDELM 2013 (EuropeanNetwork for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management), Portorož, 19.- 21. sep. 2013 // Bibliografija: str. 68-70 // Abstract ; Izvleček
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://www.solazaravnatelje.si/ISSN/1581-8225/2014_s.pdf
OSTALI NASLOVIO odnosu med negovalnim in trenerskim vodenjem
PREDMETNE OZNAKE// leadership // caring // coaching // human-centred philosophy // relationality // ravnatelji // trenerji // vodenje // strokovna usposobljenost // profesionalni razvoj // filozofija vodenja
UDK005.2:37.091, 37.091:005.2

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010