Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), elektronski viri, online, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2013
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORVidic, Franci - avtor
ODGOVORNOSTVadnjal, Jaka - avtor
NASLOVVloga znamčenja v malih in srednje velikih podjetjih [Elektronski vir]
V PUBLIKACIJIManagement [Elektronski vir]. - ISSN 1854-4231.. - ǂLeto ǂ8, ǂšt. ǂ4 (zima 2013), str. 273-289, 359.
KRATKA VSEBINANamen članka je prikazati odnos do znamčenja oziroma upravljanja z blagovnimi znamkami med malimi in srednje velikimi podjetji. Tradicionalno povezujemo znamčenje z znamkami velikih svetovnih korporacij, pri čemer večkrat pozabljamo, da se tudi mala in srednje velikapodjetja na svoj način ukvarjajo s svojimi znamkami. V raziskavi identiciramo štiri tipe podjetij glede na njihov odnos do blagovnih znamk. Poimenujemo jih ignoranti, uporabniki, nizkocenovni ponudniki in diferencirani ponudniki. Če sta prvi dve skupini razdeljeni glede na različno stopnjo kompleksnosti uporabe sicer enostavnega znamčenja in sta uporabljani predvsem na lokalnem trgu, kjer podjetja večinoma poslujejo, lahko za zadnji dve ugotovimo, da sta v skladu z opredelitvijo generične strategije posameznega podjetja in njihovega načina rasti.
OPOMBENasl. z nasl. zaslona // Opis vira z dne 2. 1.2014 // Bibliografija: str. 287-289 // Izvleček v slov. in angl.: The role of branding in small and medium-sized enterprises
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPNačin dostopa (URL): http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1854-4231/8_273-289.pdf
PREDMETNE OZNAKE// mala podjetja // srednja podjetja // blagovne znamke // upravljanje // strategija
UDK658.626:334.012.63/.64, 005:658.626

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010