Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), elektronski viri, online, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2013
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORČivre, Žana - avtor
ODGOVORNOSTLovec, Nina - avtor // Fabjan, Daša - avtor
NASLOVHerzbergova dvofaktorska teorija delovne motivacije na primeru zaposlenih v turizmu [Elektronski vir]
V PUBLIKACIJIManagement [Elektronski vir]. - ISSN 1854-4231.. - ǂLeto ǂ 8, ǂšt. ǂ3 (jesen 2013), str. 219-232, 268.
KRATKA VSEBINAPrispevek obravnava delovno motivacijo kontaktnega osebja v turizmu v Sloveniji. Motivacijo opredeljujemo na podlagi Herzbergove dvofaktorske teorije, ki temelji na dveh vrstah faktorjev delovne motivacije, in sicer na motivatorjih, ki zaposlene motivirajo, in higienikih, ki zaposlenih ne motivirajo, a so brez njih nezadovoljni. Rezultati izvedene empirične raziskave kažejo, da imajo motivatorji (npr. priznanje, odgovornost) zelo močan vpliv na delovno motivacijo, medtem ko higieniki (npr. višina plače) nanjo nimajo statistično značilnega vpliva. Izhajajoč iz izsledkov raziskave lahko vodstva turističnih podjetij posvetijo večjo pozornost oz. povečajo pomen motivatorjev, v smislu povečanja odgovornosti kontaktnega osebja, uvedbe priznanj, omogočanja usposabljanj in podajanja ustreznih informacij, saj sole-ti dejavniki ključnega pomena za motiviranost zaposlenih. // The articlefocuses on work motivation of Slovenian front-line employees working in tourism. The motivation is analyzed using a Herzbergs Two Factor Theory of work motivation, which is based on two factor groups of work motivation growth factors that motivate, and hygiene factors that do not motivate, yettheir absence causes work dissatisfaction. The empirical research results indicated that growth factors (e.g. recognition and responsibility) have a major impact on work motivation, while hygiene factors (e.g. salary) did not show statistically signicant impact. The ndings of the research could be useful for management in tourism industry, who should give more attention to growth factors or strengthen their meaning by increasing front-line employees responsibilities, recognition, enabling additional trainings and giving adequate information as these factor have a pivotal meaning for employees work motivation.
OPOMBENasl. z nasl. zaslona // Opis vira z dne 7. 10. 2013 // Bibliografija: str. 230-232 // Izvleček v slov. in angl.: Herzberg's two factor theory of work motivation: the case of tourism employees
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPNačin dostopa (URL): http://www.fm.upr.si/zalozba/ISSN/1854-4231/8_219-232.pdf
PREDMETNE OZNAKE// turizem // zaposleni // motivacija // delovni pogoji
UDK331.101.3:338.48, 005.96:338.48

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010