Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
ISBN86-81049-91-7
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1995
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEučbenik za višje in visoke šole
DELO IMAilustracije
AVTORDevetak, Gabrijel - avtor
ODGOVORNOSTToplak, Ludvik - avtor dodatnega besedila // Bojt-Kevorkijan, Majda - prevajalec
NASLOVMarketinška zasnova podjetja : marketing, razvoj, inovacije, industrijska lastnina, mednarodno sodelovanje, motiviranje in stimuliranje
IMPRESUMKranj : Moderna organizacija, 1995
TISKARNAKranj (Kopirnica Deu)
FIZIČNI OPIS. - 257 str. : graf. prikazi ; 24 cm
OPOMBE500 izv. // Knjigi na pot / Ludvik Toplak: str. 3-4 // Bibliografija: str. 247-253 in na koncu večjih poglavij // Summary / translated by Majda Bojt-Kevorkijan
PREDMETNE OZNAKE// Marketing - Strategija // Industrijski izdelki - Razvoj // Zunanjetrgovinsko poslovanje - Strategija - Slovenija
PREDMETNE OZNAKEpodjetje // mednarodni marketing // direktni marketing // tržne raziskave // inovacije // motivacija // industrijska lastnina // mednarodna menjava // zakonodaja // mednarodni sporazumi
UDK339.138(075.8), 339.13.017:339.5(497.12)
UDK ZA STATISTIKO33
COBISSSI-ID48

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010