Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.01 - znanstvena monografija
ISBN961-6396-02-1
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2001
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEučbenik za višje in visoke šole
DELO IMAilustracije
ODGOVORNOSTSnoj, Boris - avtor // Gabrijan, Vladimir - avtor // Mumel, Damijan - avtor // Iršič, Matjaž - avtor
NASLOVZnačilnosti tržnega nastopa podjetij v Sloveniji
IMPRESUMMaribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta, Katedra za marketing, Institut za marketing, 2001
TISKARNA[Murska Sobota (Solidarnost])
FIZIČNI OPIS. - XIII, 98 str. : tabele ; 24 cm
OPOMBEMednarodni raziskovalni projekt: "The effect of privatisation and foreign direct investment on the marketing of enterprises in Central and Eastern Europe" // Bibliografija: str. 1-4 in 97-98 // Povzetek v slov. in angl.
PREDMETNE OZNAKE// Podjetja - Marketing - Raziskave - Slovenija // Tuje investicije - Slovenija // Privatizacija - Slovenija
PREDMETNE OZNAKEtrženje // strategija trženja // ankete
UDK339.13(497.4), 339.727.22(497.4), 338.246.025.88(497.4)
UDK ZA STATISTIKO33

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010