Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1998
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTORIleršič, Marko - avtor
NASLOVUse of information technology in foreseeing, overcoming and preventing crisis in enterprises = Uporaba informacijske tehnologije pri napovedovanju, premostitvi in preprečitvi krize v podjetjih
V PUBLIKACIJINaše gospodarstvo. - ISSN 0547-3101. - ǂLetn. ǂ44, ǂšt. ǂ4 (1998), str. 591-595.
KRATKA VSEBINAInformacijska tehnologija postaja s svojo dosegljivostjo in vse večjo enostavnostjo vse bolj koristno orodje. Računalniki prihajajo iz "posvečenih" uradov oddelkov za obdelavo podatkov na naše pisalne mize. Te velike spremembe prav tako omogočajo menedžerjem in zaposlenim v srednjih in malih podjetjih, da uporabljajo informacijsko tehnologijo kot instrument zoper krizo. Ta članek obravnava tri skupine informacijske tehnologije: avtomatizacija pisarn, poslovne informacijske sisteme in komunikacijo ter zunanje vire informacij. Prav tako proučuje uporabo vsake od teh skupin v primeru krize. Pri tem se tudi upošteva odgovornost vlade, da zagotovi pravilno bazo znanja in infrastrukturo. Na koncu prispevka avtor meni, da je pravilna uporaba informacijske tehnologije lahko eden od kazalcev, t.j. ali je oz. bo neko podjetje v krizi ali ne. // Information technology (IT) is becoming a more and more useful tool with its attainability and growing simplicity. Computers are coming from consecrated offices of data processing departments to our desks. These big changes also allow managers and employees of SMEs to use IT as a weapon against crisis. In this article three subgroups of IT are considered: office automation, business information systems and communication & external information sources.The use of each of these groups in case of a crisis is discused. Governmental responsibility to ensure correct knowledge base and infrastructure ia also taken into account. In the conclusion it is suggested that proper use of IT can be oneof the indicators of whether an enterprise is/will be in a crisis or not.
OPOMBEBesedilo v angl. // Prispevek na mednarodnem simpoziju Management med krizo in uspehom, Portorož 11.-13.V.1998 // Bibliografija: str. 595
PREDMETNE OZNAKE// podjetje // problemi // management // krizni management // informacije // informacijska tehnologija
UDK65.012.4:659.23, 659.2:681.3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010