Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1999
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski / angleški
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEpriročnik
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORLevinson, Jay Conrad - avtor
ODGOVORNOSTŠtiglic, Franc - prevajalec
NASLOVPopoln gverilski marketing : 50 zlatih pravil za uspeh v poslu
IMPRESUMMaribor : Rotis, 1999
TISKARNAMaribor (Bodočnost)
FIZIČNI OPIS. - 197 str. ; 24 cm
OPOMBEPrevod dela: Guerrilla marketing excellence - the fifty golden rules for business success
OSTALI NASLOVIGuerrilla marketing excellence - the fifty golden rules for business success
PREDMETNE OZNAKE// Marketing - Priročniki
PREDMETNE OZNAKEstrategija trženja // strateško planiranje
UDK339.138(035), 65.012.12(035)
UDK ZA STATISTIKO33
COBISSSI-ID4

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010