Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
ODGOVORNOSTNandkumar, Mekoth - avtor // Babu, George P. -avtor // Dalvi, Vidya - avtor // Rajanala, Nirmala - avtor // Nizomadinov, Khuseyn - avtor
NASLOVService encounter related process quality, patient satisfaction, and behavioral intention
V PUBLIKACIJIManagement. - ISSN 1854-4223.. - ǂLeto ǂ6, ǂšt. ǂ4 (zima 2011), str. 333-350, 419.
OPOMBEBibliografija: str. 347-350 // Povzetek
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://www.fm.upr.si/zalozba/ISSN/1854-4231/6_333-350.pdf
OSTALI NASLOVIKakovost storitev, zadovoljstvo pacientov in vedenjska namera
PREDMETNE OZNAKEzdravstvo // zdravstvene ustanove // storitve // kvaliteta // pacienti // zadovoljstvo // Indija
UDK005.6:614.2(540)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010