Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.01 - znanstvena monografija
ISBN978-1-78726-026-9
DRŽAVA IZIDAVelika Britanija
LETO IZIDA2017
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORVukasovič, Tina - avtor
ODGOVORNOSTJagodič, Gregor - avtor
NASLOVOsnove trženja in strateškega tržnega načrtovanja
IMPRESUMHarlow [etc.] : Pearson, cop. 2017
TISKARNAGosport, Hampshire (Ashford Colour Press)
FIZIČNI OPIS. - 218 str. : ilustr. ; 24 cm
OPOMBEO avtorjih: str. 3 // Bibliografija: str. 210-218
PREDMETNE OZNAKE// Trženje
PREDMETNE OZNAKEtemeljni tržni koncepti // tržno okolje // porabniki // nakupni proces // tržne raziskave // strateško načrtovanje trženja // strategije trženja // trženjski splet // blagovna znamka // marketing // marketing concepts // market environment // consumers // buying decision process // market research // strategic marketing planning // marketing strategy // marketing mix // brand
UDK339.138
UDK ZA STATISTIKO33

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010