Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
ISBN86-7061-084-1
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1994
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORStarman, Danijel - avtor
ODGOVORNOSTHribar, Jože - avtor // Rojšek, Iča - avtor dodatnega besedila // Žveglič, Marjan - ilustrator
NASLOVDirektni marketing : koncepti in metode
SPLOŠNO O IZDAJI1. natis
IMPRESUMLjubljana : Gospodarski vestnik, 1994
TISKARNALjubljana (Delo)
FIZIČNI OPIS. - 179 str. : ilustr. ; 21 cm
OPOMBEPredgovor / Iča Rojšek: str. 5 // Bibliografija: str. 165-167
PRILOGE- - Direktni marketing [Računalniška datoteka]. - 1 računal. disketa (PC)
PREDMETNE OZNAKE// Direktni marketing - Strategija - Priročniki
PREDMETNE OZNAKEtrženje // strategija trženja // direktni marketing // tržno komuniciranje // prodaja na drobno // potrošniki // podatkovne baze
UDK339.138, 339.371, 658.84, 681.3.07:658.89
UDK ZA STATISTIKO65

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010