Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.03 - univerzitetni ali visokošolski učbenik z recenzijo
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1997
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEučbenik za višje in visoke šole
DELO IMAilustracije
ODGOVORNOSTJurše, Milan - urednik - avtor dodatnega besedila // Dubrovski, Drago - urednik
NASLOVTemelji managementa mednarodnega marketinga : (MEDM-1) : temelji funkcijskega managementa
IMPRESUMMaribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta, 1997
FIZIČNI OPIS. - 4, 148 str. : graf. prikazi, tabele ; 30 cm
ZBIRKA(MBA : podiplomska šola za management, magistrski študij poslovodenja in organiziranja / Ekonomsko-poslovna fakulteta)
OPOMBEBibliografija pri nekaterih prispevkih
OSTALI NASLOVIMednarodni management // TFM
PREDMETNE OZNAKE// Mednarodni marketing - Strategija - Učbeniki za podiplomski študij // Podjetja - Marketing - Tuja tržišča - Učbeniki za podiplomski študij
PREDMETNE OZNAKEmednarodni ekonomski odnosi // mednarodno trženje // mednarodni marketing // podjetje // strategija trženja // marketing // zunanja tržišča // tržne raziskave // učbeniki za podiplomski študij // zborniki
UDK339.138(100)(075.9), 339.5:339.138(075.9), 339.13.017:339.5(075.9), 658.8.012.12(075.9)
UDK ZA STATISTIKO33

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010