Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2010
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORVerle, Karmen - avtor
ODGOVORNOSTMarkič, Mirko - avtor
NASLOVProcesna organiziranost in zadovoljstvo zaposlenih
V PUBLIKACIJIManagement. - ISSN 1854-4223.. - ǂLeto ǂ5, ǂšt. ǂ2 (poletje 2010), str. 131-147.
KRATKA VSEBINANamen prispevka je prikazati vpliv procesne organiziranosti na zadovoljstvo zaposlenih in nakazati usmeritve za izboljšanje uspešnosti poslovanja v izbranem izdelovalnem podjetju. V ta namen smo opravili kvantitativno raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo standardiziranega anketnega vprašalnika za merjenje organizacijske klime, na cenzusu 556 zaposlenih sodelavcev. Ključna ugotovitev iz raziskovanja napeljuje na spoznanje, da naj bi v analiziranem podjetju večji poudarek namenili tudi sodobnejši - procesni organiziranosti. S tem se poveča motiviranost in inovativnost zaposlenih, kar se posledično kae tudi v večjiuspešnosti poslovanja obravnavanega podjetja. S pomočjo korelacijskega koeficienta smo ugotovili, da ima dimenzija organiziranosti statistično pozitiven vpliv na zadovoljstvo zaposlenih (0,461), kar pomeni, da lahko z obliko in načinom organiziranja vplivamo na zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati raziskave imajo teoretične in praktične koristi za management planiranja, izvajanja in kontroliranja poslovnih procesov in jih bo mogoče implementirati v pridobitne ali nepridobitne organizacije.
OPOMBEBibliografija: str. 145-147 // Abstract
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1854-4231/5_131-147.pdf
PREDMETNE OZNAKE// podjetje // management // organizacija // poslovni proces // zaposleni // motivacija // zadovoljstvo // inovativnost // poslovna uspešnost
UDK005.83:331.103.32, 005.336

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010