Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2009
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORVukasovič, Tina - avtor
NASLOVRaziskovalni model strateškega repozicioniranja blagovne znamke
V PUBLIKACIJIManagement. - ISSN 1854-4223. - ǂLeto ǂ4, ǂšt. ǂ3 (jesen 2009), str. 259-280.
OPOMBEBibliografija: str. 278-279 // Summary
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1854-4231/4_259-280.pdf
PREDMETNE OZNAKEživilska industrija // mesni izdelki // perutnina // blagovne znamke // kvaliteta // marketing // trženje // mednarodni marketing // mednarodni trg // poslovna uspešnost
UDK005.336:658.626, 339.13:658.626, 658.626:664.9

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010