Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2014
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORSlaček Brlek, Aleksander Sašo - avtor
NASLOVKvantifikacija občinstev kot ključni dejavnik odločanja v spletnih uredništvih
V PUBLIKACIJIJavnost. - ISSN 1318-3222.. - ǂVol. ǂ21, supl. (sep. 2014), str. S93-S111, S133.
KRATKA VSEBINAAvtor z metodama analize vsebine in poglobljenih intervjujev proučuje tri najbolj obiskane spletne novičarske portale v Sloveniji (24ur.com, Planet Siol in MMC RTV SLO), da bi odgovorilna naslednji raziskovalni vprašanji: a) kakšna je povezava med izmerjeno pozornostjo občinstva in postavitvijo novinarskih prispevkov na spletnih straneh; in b) kako uredniki dojemajo rabo metod kvantifikacije preferenc občinstva in rezultatov javnomnenjskih poizvedb. Analiza vsebine je pokazala, da izmed analiziranih portalov izstopa 24ur.com s skoraj ekskluzivnim poročanjem o v analiziranem obdobju najpopularnejši temi. Analiza intervjujev je pokazala, da je število klikov najpomembnejši kvantitativni kazalnik, na katerega se zanašajo uredniki pri svojem delu, volilne napovedi in rezultate mnenjskih poizvedb pa razumejo predvsem kot zanimivo novico, ne kot relevanten dejavnik uredniškega odločanja. // Usingthe methods of content analysis and in-depth interviews the author analysesthe three most visited Slovene news sites (24ur.com, Planet Siol and MMC RTV SLO) to answer the following research questions: 1. What is the connection between the measured attention of the audience and the placementof news items on the webpages; and 2. How do editors perceive the use of methods of quantifying audiences and results of public opinion polls in their work. The content analysis revealed that 24ur.com was the most specific case in the analysed time-period, because it focused almost exclusively on the most popular topic at the time. The analysis of interviews showed that the number of clicks is the most important quantitative resource that influences the work of editors. They view poll results primarily as an interesting news item and not as a relevant factor in editorial decision making.
OPOMBEBibliografija: str. S109-S111 // Povzetek ; Abstract
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://javnost-thepublic.org/issue/2014/5/
OSTALI NASLOVIQuantification of audiences as the determiningdecision-making factor in web journalism
PREDMETNE OZNAKE// množični mediji // informiranje // svetovni splet // spletni portali // urejanje // uredniki // odločanje
UDK070.431:004.738.5, 659.3:070.431

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010