Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2013
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTORSvensson, Göran - avtor
NASLOV"China going out" or "the world going in"? : ǂthe ǂShanghai world Expo 2010 in the Swedish media
V PUBLIKACIJIJavnost. - ISSN 1318-3222.. - ǂVol. ǂ20, ǂno.ǂ4 (dec. 2013), str. 83-97, 101.
KRATKA VSEBINAPublic diplomacy, nation branding and soft power are the theoretical notions used in this analysis of the Shanghai Expo 2010 and its reception in the Swedish media. This article studies the full coverage during 2010 of the Expo in the four main Swedish dailies. First, a general overview of the reports is presented and then a focused analysis of how the media texts deal with (a) reasons for arranging/participating (b) representation of China/Sweden (c) reporting about outcomes of the Expo and (d) reporting on the international exhibition phenomena. The major conclusion of the study is that Expo 2010 contributed to Chinaʼs "going global" strategy in a specific way; rather than being used as a vehicle for China "going out" in the world, it became a vehicle for Sweden, and the world, "going in" to China. Another observation discussed is that the international exhibition form was used tode-mediate interactions and relations, offering situated meetings in a unique event context as a node for further mediated communication. // Javnadiplomacija, nacionalni "branding" in mehka moč so teoretski pojmi v tej analizi šanghajskega Expa 2010 in njegovega dojemanja v švedskih medijih. Članek proučuje celotno poročanje o Expu v letu 2010 v štirih glavnih švedskih dnevnikih. Najprej je predstavljen splošen pregled poročil in natonatančna analiza o tem, kako medijski teksti obravnavajo (a) razloge za posredovanje/sodelovanje (b) predstavljanje Kitajske/Švedske (c) poročanje o rezultatih Expa in (d) poročanje o pojavih na mednarodni razstavi . Glavna ugotovitev raziskave je, da je Expo 2010 prispeval h kitajski strategiji globalizma na poseben način. Expo 2010 namreč ni služil Kitajskikot nosilec za njen "odhod v svet", pač pa kot nosilec, preko katerega sta Švedska in svet "vstopila" v Kitajsko. Naslednja ugotovitev je, da je bila forma mednarodne razstave uporabljena za demedijatizacijo interakcij in odnosov, s ponudbo srečanj umeščenih v okvir edinstvenega dogodka kot vozlišča za nadaljnje medijatizirano komuniciranje.
OPOMBEBibliografija: str. 96-97 // Abstract ; Povzetek
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://javnost-thepublic.org/issue/2013/4/
PREDMETNE OZNAKE// Kitajska // svetovne razstave // Expo // množični mediji // tisk // informiranje // Švedska
UDK069.9(100)"2010"(510Shanghai):316.774, 069.9(100)"2010"(510Shanghai):659.3(485)

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010