Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
ISBN86-80085-35-9
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1993
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEučbenik za višje in visoke šole
DELO IMApublikacija ni ilustrirana
AVTORJurše, Milan - avtor
NASLOVMednarodni marketing
IMPRESUMMaribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta, 1993
TISKARNA[Maribor (Tiskarsko-založniška dejavnost TF])
FIZIČNI OPIS. - 535 str. ; 23 cm
OPOMBE550 izv. // Bibliografija: str. 525-535
PREDMETNE OZNAKEMednarodni marketing - Strategija - Učbeniki za visoke šole
PREDMETNE OZNAKEmednarodni ekonomski odnosi // mednarodno trženje // mednarodni marketing // strategija trženja // strateško upravljanje // zunanja tržišča // segmentacija // tržne raziskave // učbeniki za visoke šole
UDK339.138(100)(075.8), 339.5:339.138(075.8), 339.13.017:339.5(075.8)
UDK ZA STATISTIKO33

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010