Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
AVTOROlsson, Tobias - avtor
ODGOVORNOSTSvensson, Anders - avtor
NASLOVProducing prod-users : conditional participation in a Web 2.0 consumer community
V PUBLIKACIJIJavnost. - ISSN 1318-3222.. - ǂVol. ǂ19, ǂno.ǂ3 (okt. 2012), str. 41-58, 94.
KRATKA VSEBINAIs contemporary media ecology an ecology that offers unprecedented freedom for producing participators, the "prod-users",or could it also be understood as an ecology in which various forms of userparticipation are in fact conditioned, or manufactured, by professional producers? Considering the increasing research attention paid to various notions of user participation, these questions become important. This article critically discusses the theorising of mediated participation by illustrating and analysing ways in which usersʼ participatory practices in fact can be both conditioned and formatted by producers making strategic use of participatory opportunities. By drawing on an ethnographically inspired case study of a web company, Moderskeppet, this analysis reveals how the actual possibilities for participation thoroughly are conditioned by producers. The paper also analyses strategies and techniques applied by the producers to create a sense of participation among users. // Ali sodobna medijska ekologija ponuja svobodo brez primere za proizvajalne udeležence, "prod-userje", ali pa jo lahko razumemo tudi kot ekologijo, v kateri poklicni producenti dejansko pogojujejo ali proizvajajo različne oblikeu porabniške udeležbe? Glede na naraščajočo pozornost raziskovalcev različnim predstavam o uporabniški udeležbi postajajo ta vprašanja pomembna. Članek kritično obravnava teorije o mediatizirani udeležbi z orisovanjem in analiziranjem načinov, prek katerih producenti lahko dejansko bodisi pogojujejo bodisi preoblikujejo uporabnikove udeležbene navade, ko strateško uporabljajo udeležbene priložnosti. Izhajajoč iz etnografsko zastavljene študije primera, ki proučuje spletno podjetje Moderskeppet, analiza odkriva, kako producenti popolnoma pogojujejo dejanske možnosti za udeležbo. Članek proučuje tudi strategije in tehnike, ki jih uporabljajo producenti, da bi ustvarili občutek udeležbe med uporabniki.
OPOMBEBibliografija: str. 57-58 // Abstract ; Povzetek
ELEKTRONLOKACIJA/DOSTOPDostopno tudi na: http://javnost-thepublic.org/issue/2012/3/
OSTALI NASLOVIProizvajanje prod-userjev: pogojna udeležba v potrošniški skupnosti na Spletu 2.0
PREDMETNE OZNAKE// množični mediji // svetovni splet // uporabniki // potrošniki // komuniciranje // sodelovanje
UDK004.738.52:659.3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010