VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.02 - pregledni znanstveni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2011 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Pfajfar, Lea - avtor |
ODGOVORNOST | Udovič, Boštjan - avtor |
NASLOV | "Med deklarativnimi zavezami in realnostjo" : upravljanje človeških virov na Ministrstvu za zunanje zadeve Republike Slovenije |
V PUBLIKACIJI | Družboslovne razprave. - ISSN 0352-3608. - ǂLetn. ǂ27, ǂšt. ǂ67 (sep. 2011), str. 23-40, 113. |
KRATKA VSEBINA | Članek proučuje kadrovsko strukturo, izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na Ministrstvu za zunanje zadeve (MZZ) od osamosvojitve dalje. Ta tema je zanimiva zato, ker se Slovenija kot majhna država z majhnim številom usposobljenih kadrov zavzema za uveljavitev družbe znanja. Avtorja zanima, koliko MZZ vlaga v izobraževanjein usposabljanje svojih zaposlenih. Rezultati analize vodijo do ugotovitev,da: a) MZZ premalo vlaga v kadre; b) izobraževanje in usposabljanje izhajata iz želja vsakega posameznika in se ne odvijata sistemsko; c) MZZ nima dodelanih instrumentov za spodbujanje izobraževanja, kar vodi do tega,da se ga udeležuje malo zaposlenih. Zato članek predlaga, da bi veljalo v prihodnosti premisliti o oblikovanju takšne politike, ki bi izobraževanje in usposabljanje kadrov bolj izrazito spodbujala. // The article examines the cadre structure as well as employee education and training at the Ministry of Foreign Affairs (MFA) of the Republic of Slovenia since its independence. This topic is interesting because Slovenia - as a small country with few qualified personnel - is seeking to enforce a knowledge-based society. The authors attempt to find out how much the MFA invests in the education and training of its employees. The results of the analysis show that: a) the MFA does not invest enough in human resources; b) education and training depend on an individualŽs desires/preferences andare not performed systematically; and c) the MFA does not have sophisticated instruments for the promotion of education which is reflectedin the low participation rate of employees in educational programmes. Therefore, the article suggests that in the future the MFA should develop apolicy of the promotion and stronger encouragement of the education and training of its employees. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 37-40 // Povzetek ; Abstract |
PREDMETNE OZNAKE | // Upravljanje s kadri // Personnel management // Usposabljanje zaposlenih // Training of employees // Diplomacija // Diplomacy // Slovenija // Slovenia |
PREDMETNE OZNAKE | // javna uprava // Ministrstvo za zunanje zadeve // kadri // upravljanje // kvaliteta |
UDK | 005.95/.96:354.11(497.4) |