Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2001
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORJere Lazanski, Tadeja - avtor
NASLOVVloga organiziranja prostega časa za dvig kakovosti storitev v turizmu
V PUBLIKACIJIOrganizacija. - ISSN 1318-5454. - ǂLetn. ǂ 34, ǂšt. ǂ1 (jan. 2001), str. 16-22.
KRATKA VSEBINAV prispevku obravnavamo gostoljubnost kot del kakovostne storitve v odnosu do turista. Definirali smo podsistem turizma kot del narodnega gospodarstva z več vidikov in celovito in obdelali segment gostoljubnosti organizatorjev prostega časa v luči družbenih odnosov, značilnih za informacijsko družbo. Podali smo področja znanja v turističnem izobraževanju in medsebojno povezanost disciplin, ki vplivajo na turistično gospodarstvo. Ugotovili smo močno povezanost med razvojem in organiziranostjo civilne družbe blaginje, gostoljubnostjo in prihodki turizma. Opredelili smo vlogo organizatorja prostega časa in pomen znanj, ki mu omogočajo lažje in organizirano opravljanje svetovalnega in organizacijskega dela v turizmu. Turist vidi v organizatorju prostega časa predvsem zaposlenega v turizmu, ki bo s svojimi idejami, kreativnostjo in organizacijsko sposobnostjo uresničil njegove sanje in pričakovanja, ki si jih kot potrošnik v turističnem kraju ali hotelu predstavlja. Hkrati pa vidi v njem osebo, ki pooseblja profesionalen pristop in gostoljubnost.
OPOMBEBibliografija: str. 22
PREDMETNE OZNAKE// storitve // turizem // kvaliteta // prostičas // organizacija
UDK338.48:005, 379.8:005

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010