VRSTA GRADIVA | monografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano |
ISBN | 978-961-03-0396-1 |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2018 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
VRSTA VSEBINE | priročnik |
DELO IMA | ilustracije |
AVTOR | Štraser, Nevenka - avtor |
ODGOVORNOST | Bevc, Vera - avtor // Štraser, Nevenka - avtordodatnega besedilaNevenka // Kregar, Saša - recenzent // Bregač, Špela - lektor |
NASLOV | Spodbujanje razvoja veščin sodelovanja in komuniciranja s formativnim spremljanjem : mednarodni projekt Assessment ofTransversal skills - ATS2020 |
SPLOŠNO O IZDAJI | 1. izd., 1. natis |
IMPRESUM | Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2018 |
TISKARNA | [Sodražica] (Kamitex) |
FIZIČNI OPIS | . - 52 str. : ilustr. ; 30 cm |
OPOMBE | Avtorici navedeni v kolofonu // CIP vlepljen na hrbtni str. nasl. str. // 80 izv. // Bibliografija: str. 52 // Priročnikodgovarja na vprašanje, kako lahko učitelj spodbuja razvoj veščin sodelovanja in komuniciranja. V prvem delu so veščine pojasnjene, v drugem delu pa so prikazani konkretni primeri dejavnosti za različne faze formativnega spremljanja teh veščin, ki so nastali v projektu Assessment ofTransversal Skills. |
OSTALI NASLOVI | Mednarodni projekt Assessment of Transversal Skills |
PREDMETNE OZNAKE | // Učenci - Medosebne komunikacije // Učenci - Sodelovanje // Osnovne šole - Pouk |
PREDMETNE OZNAKE | učenje // komuniciranje // formativno spremljanje // mednarodni projekti |
UDK | 37.091.3 |
UDK ZA STATISTIKO | 37 |