VRSTA GRADIVA | monografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.06 - slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid |
ISBN | 978-961-03-0395-4 |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2018 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
VRSTA VSEBINE | priročnik |
DELO IMA | ilustracije |
ODGOVORNOST | Rupnik Vec, Tanja - avtor // Gros, Vesna - avtor // Mikeln, Petra - avtor // Drnovšek, Mateja - avtor // Kregar, Saša - recenzent // Bregač, Špela - lektor |
NASLOV | Spodbujanje razvoja veščin kritičnega mišljenja s formativnim spremljanjem : mednarodni projekt Assessment of Transversal Skills - ATS2020 |
SPLOŠNO O IZDAJI | 1. izd., 1. natis |
IMPRESUM | Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2018 |
TISKARNA | [Sodražica] (Kamitex) |
FIZIČNI OPIS | . - 57 str. : ilustr. ; 30 cm |
OPOMBE | CIP vlepljen na hrbtni str. nasl. str. // 80 izv. // Bibliografija: str. 56-57 // Priročnik obravnava proces formativnega spremljanja kritičnega mišljenja, pojmovanega kot zmožnost analize, vrednotenja in oblikovanja argumentov oz. kot celoto višjih miselnih veščin ter socialno-čustvenih naravnanosti posameznika. V njem so predstavljene strategije za učenčevo in učiteljevo skupno načrtovanje ciljev in kriterijev uspešnosti učenja kritičnega mišljenja, načrtovanje poti do ciljev, zbiranje dokazil o napredovanju v veščinah kritičnega mišljenja, spodbujanje konstruktivne povratne informacije ter za samorefleksijo in samovrednotenje mišljenja. Strategije so podprte s primeri dejavnosti učencev ter njihovih izdelkov v teh dejavnostih. |
OSTALI NASLOVI | Mednarodni projekt Assessment of Transversal Skills |
PREDMETNE OZNAKE | // Kritično mišljenje // Osnovne šole - Pouk |
PREDMETNE OZNAKE | učenci // problemi // reševanje // formativno spremljanje // mednarodni projekti |
UDK | 373.3:165.021, 165.021:37.091.31 |
UDK ZA STATISTIKO | 37 |