VRSTA GRADIVA | monografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano |
ISBN | 978-961-03-0338-1 |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2016 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski / angleški |
PISAVA | latinica |
DELO IMA | ilustracije |
ODGOVORNOST | Anderson, Lorin W. - urednik // Sentočnik, Sonja - prevajalec // Krathwohl, David R. - urednik // Airasian, Peter W. -urednik // Cruikshank, Kathleen A. - urednik // Mayer, Richard E. - urednik// Pintrich, Paul R. - urednik // Raths, James D. - urednik // Wittrock, Merlin C. - urednik |
NASLOV | Taksonomija za učenje, poučevanje in vrednotenje znanja : revidirana Bloomova taksonomija izobraževalnih ciljev |
SPLOŠNO O IZDAJI | 1. izd., 1. natis |
IMPRESUM | Ljubljana : Zavod RS za šolstvo, 2016 |
TISKARNA | [Ljubljana] (Present) |
FIZIČNI OPIS | . - 332 str. : ilustr., tabele ; 24 cm |
OPOMBE | Prevod dela: A taxonomy for learning, teaching, and assessing // Potiskane notr. str. ov. // 400 izv. // Bibliografija: str. 321-328 in opombe z bibliografijo na dnu str. // Kazalo |
OSTALI NASLOVI | ǂA ǂtaxonomy for learning, teaching, and assessing |
PREDMETNE OZNAKE | // Izobraževanje - Standardizacija // Preverjanje znanja - Standardizacija |
PREDMETNE OZNAKE | učenje // znanje // učni cilji // učni programi // taksonomija // didaktika |
UDK | 37.02 |
UDK ZA STATISTIKO | 37 |