Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.01 - znanstvena monografija
ISBN978-961-6683-29-6
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2015
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORPodbrežnik, Igor - avtor
ODGOVORNOSTBojnec, Štefan - avtor // Kovač, Miha - recenzent // Hozjan, Dejan - recenzent
NASLOVUgotavljanje kakovosti storitev v splošnih knjižnicah
IMPRESUMLjubljana : Zveza bibliotekarskih društev Slovenije, Grosuplje : Združenje splošnih knjižnic, Koper : Fakulteta za management, 2015
FIZIČNI OPIS. - 218 str. : ilustr. ; 24 cm + popravek
OPOMBE300 izv. // Bibliografija: str. 199-214 // Kazalo // Raziskava obravnava teoretične in praktične pristope k problematiki načrtovanja in ugotavljanja uspešnosti delovanja splošnih knjižnic in poudarja pomen sistematičnega ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov s kakovostjo knjižničnih storitev. Rezultati raziskave, izvedena je bila z merilnim instrumentom SERVQUAL, kažejo, da različne skupine uporabnikov različno ocenjujejo posamezne dejavnike kakovosti in dasplošne knjižnice ne dosegajo pričakovanj vseh svojih uporabnikov, če se pri večini dejavnikov kakovosti kažejo razlike med ocenami pričakovanj in zaznavanj. Rezultati faktorske analize potrjujejo, da večje število dejavnikov kakovosti pojasnjujejo trije skupni faktorji, ki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov splošnih knjižnic. Ugotovljena je tudi močna povezanost zadovoljstva uporabnikov z njihovo oceno celovite kakovosti storitev in zvestobe. // The research investigates theoretical and practical approaches to planning and performance measurement of public libraries, especially pointing out the importance of systematic evaluation of user satisfaction regarding the quality of library services. The resultsof this study conducted by means of the SERVQUAL measuring tool indicate how different user groups assess individual quality factors differently, and how public libraries fulfil the expectations of all of their users. With most quality factors, the results indicate differences between expectations and perception. The results of factor analysis confirm the fact that a higher number of quality factors can be explained by three common factors affecting the satisfaction of libraries users. A strong connection between user satisfaction and their assessment of the integral quality of services and loyalty has been established.
PREDMETNE OZNAKE// Splošne knjižnice - Knjižnične storitve - Slovenija // Splošne knjižnice - Kakovost - Slovenija
PREDMETNE OZNAKEkakovost knjižničnih storitev // SERVQUAL // zadovoljstvo uporabnikov // zakonodaja // anketiranje
UDK027.022:024, 005.336.6:024
UDK ZA STATISTIKO0

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010