Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
ISBN978-961-6954-28-0
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2015
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski / angleški
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEpriročnik
DELO IMAilustracije
AVTORCialdini, Robert B. - avtor
ODGOVORNOSTMaležič, Jedrt - prevajalec // Poznič, Neža - avtor dodatnega besedila
NASLOVVplivanje : psihologija prepričevanja
SPLOŠNO O IZDAJI1. natis
IMPRESUMLjubljana : UMco, 2015
TISKARNA[Ljubljana] (NTD)
FIZIČNI OPIS. - 401 str. : ilustr. ; 21 cm
ZBIRKA(ǂZbirka ǂPreobrazba)
OPOMBEPrevod dela: Influence // 400 izv. // O avtorju na zadnjem zavihku ov. // Bibliografija: str. 366-383 // Kazalo // Avtor se v knjigi Vplivanje: psihologija prepričevanja ukvarja s šestimi univerzalnimi principi prepričevanja, in sicer z recipročnostjo, zavezanostjo in doslednostjo, z družbenimi dokazi, všečnostjo, avtoriteto in pomanjkanjem. Pri tem je usmerjen na praktični del. V vsakem poglavju sopredstavljene strategije vplivanja, sledi razlaga taktike, kako se pred vplivanjem obvarovati. Avtor je v praktičnem delu sam naredil številne eksperimente, kjer je želel raziskati, kako trgovcem uspe prepričati stranko v nakup nečesa, česar le-ta sploh ne potrebuje ali pa stvar celo žeima. Cialdini nam razloži, kako se temu ognemo in se ne pustimo zapeljati. Priročnik je pomoč za vse tiste, ki so nagnjeni k hitremu popuščanju in pregovarjanju zvitih trgovcev za nakup stvari, ki jih pravzaprav sploh ne potrebujejo. Če se nam po branju te literature uspe upreti vsaj enemu nakupu pri vztrajnem prigovarjanju trgovca, je bil namen avtorja vsekakor dosežen.
OSTALI NASLOVIInfluence // Influence
PREDMETNE OZNAKE// Vplivanje - Psihološki nasveti - Priročniki
PREDMETNE OZNAKEprepričevanje // sugestivni vpliv
UDK159.964.225(035)
UDK ZA STATISTIKO159.9

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010