Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.01 - izvirni znanstveni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2008
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORUršič, Matjaž - avtor
NASLOVProblem popularizacije strokovnih besedil : analiza medijskih diskurzov o ljubljanskem urbanizmu = ǂThe ǂproblem of popularisation of expert texts : analysis of media discourses on Ljubljana urbanism
V PUBLIKACIJIUrbani izziv. - ISSN 0353-6483. - ǂLetn. ǂ19, ǂšt. ǂ1 (dec. 2008), str. 66-76.
KRATKA VSEBINAV obdobju po osamosvojitvi Slovenije je v strokovni in poljudni publicistiki s področja prostorskega načrtovanja mogoče opaziti več instrumentalnih, marketinško motiviranih prepričevalnih dejavnosti. Medijsko močno podprti partikularizmi so problematični predvsemz vidika izključevanja oz. zmanjševanja vpliva vsebinskega, argumentativno-substancialnega javnega razpravljanja. Osnovni namen članka je prispevati k jasnejši razgrnitvi razmerij in procesov prostorskega načrtovanja v Ljubljani. Pri tem se opiramo na kvantitativno in kvalitativno analizo besedil ter z reprezentativnimi primeri o konkretnih aktualnih mestnih načrtih pokažemo prikrite vsebine, eksplicitne in implicitne ideološke konstrukcije, interesno pogojene partikularizme in strategije prikrivanja v strokovnih in poljudnih publikacijah, ki se ukvarjajo s prostorskimi temami. // In the period after the post-socialist transition of Slovenia we can notice anincreased number of instrumental, marketing oriented public relation (PR) activities in expert and popular media from the field of spatial planning. The problem of instrumentalisation of media discourses reflects in exclusion i.e. deficiency of content-argumentative language in public debate. The basic purpose of the article is to analyse and expose some of the relationships and processes that have great influence in the space of the city and its surroundings. The article draws on empirical evidence from quantitative andqualitative analyse of texts and pays attention to some of the actual casesinspatial planning that show hidden contents, explicit and implicit ideological constructions, particularisms of interest groups and strategiesof instrumental marketing campaigns.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 76
PREDMETNE OZNAKE// Ljubljana // urbanizem // urbanistično planiranje // prostorsko planiranje // prostorski razvoj // množični mediji// strokovni sestavki // strokovni časopisi
UDK711.4(497.4Ljubljana):070, 711.4(497.4Ljubljana):659.3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010