Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2007
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORRiel, C. B. M. van - avtor
ODGOVORNOSTPodnar, Klement - prevajalec
NASLOVVključevanje menedžerjev strateških poslovnih enot v odločanje o strategiji korporativne znamke
V PUBLIKACIJITeorija in praksa. - ISSN 0040-3598. - ǂLetn. ǂ44, ǂšt. ǂ5 (sep.-okt. 2007), str. 733-743.
KRATKA VSEBINAPričujoči prispevek obravnava problematiko odnosa med korporacijsko znamko in znamkami posameznih strateških poslovnihenot v organizaciji. Avtor predstavi model SIDEC, ki ga lahko uporabimo prinotranjem odločanju o prednostih in slabostih o uporabi enotne korporacijske znamke. Kratica SIDEC je angleški akronim za strategijo, notranjo organizacijo, ključne dejavnike, okolje in korporacijsko strategijo znamčenja. Čeprav ima močna korporacijska znamka lahko pomembne pozitivne učinke na poslovanje strateških poslovnih enot znotraj korporacije, izbira krovne korporacijske znamke ne pomeni nujno, da je enovita strategija korporacijske znamke avtomatično tudi najboljša rešitev.Za korporacije s kompleksno organizacijsko strukturo in velikim razlikami vnaravi izdelkov/trgov ter kombinacijah le-teh je priporočljivo, da uravnoteženo pristopijo k razvijanju strategije korporacijske znamke. // This article examines the issue of a relation between corporate brand and strategic unit brands in an organisation. The author presents a model, the so called SIDEC-model that can be used for internal decision making about the pros and cons of the use of uniform corporate brand. SIDEC stands for Strategy, Internal organization, Driving forces, Environment and Corporate branding strategy. Although a strong corporate brand can have added value for operating businesses in a conglomerate, the author argues that the introduction of a corporate umbrella does not necessarily mean that a uniform corporate branding strategy is the best solution. It would be advisable to organizations with complex organizational structures and largedifferences in the nature of the product/market combinations to develop their corporate branding strategy in a balanced manner.
OPOMBEBibliografija: str. 742-743
PREDMETNE OZNAKE// Korporacije // Corporations // Upravljanje// Management
PREDMETNE OZNAKE// korporacije // upravljanje // management // strategija
UDK005:659.126

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010