VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 2012 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
DELO IMA | ilustracije |
AVTOR | Potočnik, Nataša - avtor |
NASLOV | Od priprave na branje do bralnega razumevanja = From reading preparation to reading comprehension |
V PUBLIKACIJI | Šolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ22, ǂšt. ǂ3/4 (2012), str. 132-140. |
KRATKA VSEBINA | Razumevanje procesa in stopenj v razvoju branja je nujno za optimalen razvoj bralne pismenosti v šoli. Članek zato povzema temeljne gradnike v razvoju pismenosti in pokaže, kateri procesi potekajo pri branju, kako razvijati temelje zgodnje pismenosti, katere (pred)opismenjevalne sposobnosti je treba razviti in kako logično nadgraditi raven usvojene bralne tehnike z bralnimi učnimi strategijami. Osvetli tudi celostni bralni pouk v šoli in se dotakne problema, kako pri tem vsem učencem zagotoviti enake možnosti. // The understanding of the reading process as well as the steps in reading development is essential for optimal development of reading literacy in school. The paper summarizesthe fundamental elements in the development of literacy thus showing which process take plece in reading, how to develop the foundations of early literacy, which (pre)literacy skills need to be developed and how to logically upgrade the level of reading technique using reading learning strategies. It also deals with the wholistic teaching of reading and touches on the issue of ensuring equal opportunities for all pupils. |
OPOMBE | Besedilo v slov. // Bibliografija: str. 139-140 // Izvleček ; Abstract |
PREDMETNE OZNAKE | // branje // bralna pismenost // bralne tehnike // razumevanje |
UDK | 028:37.091.3 |