Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.03 - kratki znanstveni prispevek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAangleški
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORKoltay, Tibor - avtor
NASLOVDigitisation education in Hungary : an example= Poučevanje digitalizacije na Madžarskem : primer
V PUBLIKACIJIKnjižnica. - ISSN 0023-2424. - 56, ǂ[št.] ǂ1/2 (jul. 2012), str. 217-230.
KRATKA VSEBINAPurpose: the paper aims to present experience in digitisation education at the Hungarian school of library and information science and to indicate various problematic issues and challenges that have arisen. To overcome a part of these problems it is userful to rely on the experience of similar digitisation projects and education programmes in Hungary and abroad. Methodology/approach: besides presenting the digitisation education programme at the Szent István university in Jászberény, a review of digitisation projects and digital libraries is given. Details about Hungarian digital resources are provided.Results: seven-year experience in the project-based digitisation education incorporated in the LIS programme at the Szent István university, Hungary shows many similarities with courses and programs offered by other Europeanuniversities. The most serious challenge is to make the education based on real-life tasks. Research limitation: the results of one type of courseworkhave been studied. Originality/practical implications: building a digital library in a small country encounters the same problems as the one presented in the study which puts digitisation into acontext, comparable toother European projects. // Namen: članek obravnava izkušnje pri poučevanjudigitalizacije v okviru madžarskega študija bibliotekarstva in informacijske tehnologije (LIS). Namen članka je pokazati pri tem na izzive, s katerimi se omenjeni študijski program sooča ter morebitne rešitve zanje, ki slonijo na zgledih, storitvah ter posebnostih mednarodnihin madžarskih digitalnih knjižnic. Metodologija/pristop: podan je krajši pregled projektov digitalizacije in digitalnih knjižnic ter izobraževalnegaprograma na univerzi Szent István v Jászberény. Navedeni so tudi natančnejši podatki o madžarskih digitalnih virih. Rezultati: madžarski program poučevanja digitalizacije LIS na univerzi Szent István, ki poteka že sedmo leto, je v marsičem primerljiv s programi drugih evropskih univerz. Največje izzive pa predstavlja predvsem učenje iz prakse. Omejitveraziskave: pregledani so bili le rezultati enega študijskega programa. Izvirnost/uporabnost raziskave: digitalne knjižnice manjših dežel bi lahko uporabljali na podoben način, kot kaže študija. S tem bi digitalizacijo postavili v kontekst, ki bi bil primerljiv z drugimi evropskimi okolji.
OPOMBEBesedilo v angl. // Bibliografija: str. 230 //Abstract ; Izvleček
PREDMETNE OZNAKE// visokošolski študij // študijski programi // bibliotekarstvo // digitalizacija // Madžarska
UDK378:02:004.9(439), 02:004.9:3

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010