Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano, 2.03 - univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo
ISBN978-961-6832-15-1
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2012
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEučbenik za višje in visoke šole
DELO IMAilustracije
AVTORVukasovič, Tina - avtor
ODGOVORNOSTToroš, Ivan - pisec recenzij // Žižmond, Egon - pisec recenzij
NASLOVTrženje : od temeljev trženja do strateškega tržnega načrtovanja
IMPRESUMKoper : Založba Univerze na Primorskem, 2012
FIZIČNI OPIS. - 383 str. : ilustr. ; 23 cm
OPOMBE250 izv. // O avtorici na zadnjem zavihku ov. // Bibliografija: str. 371-382
PREDMETNE OZNAKE// Marketing - Učbeniki za visoke šole
UDK339.138(075.8)
UDK ZA STATISTIKO33

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010