Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAmonografska publikacija, tekstovno gradivo, tiskano
ISBN86-81845-01-2
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1990
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
VRSTA VSEBINEizpitno gradivo (testi)
DELO IMAilustracije
AVTORZavršnik, Bruno - avtor
NASLOVŽivljenjski cikel izdelka in druge metode strateškega planiranja marketinga
IMPRESUMLjubljana : Tangram, 1990
FIZIČNI OPIS. - III, 118 str. : graf. prikazi ; 20 cm
OPOMBEOv. nasl.: Življenjski cikel izdelka // 500 izv. // Bibliografija: str. 115-118 // V današnjem času, ko se mora vsako podjetje hitro odzvati spremembam na trgu, so še kako pomembna znanja s področja strateškega planiranja marketinga.Življenjski cikel je ena od osnovnih metod strateškega planiranja marketinga.Model ŽCI je zgrajen na domnevi, da imajo izdelki podobno kot živa bitja določeno življenjsko dobo,ki jo lahko razdelimo na zaporedne faze.Knjiga mag. Bruna Završnika prvič celovito predstavlja koncept življenjskega cikla izdelka.Avtor se je z znanstveno poštenostjo potrudil, da pokaže tudi na slabosti koncepta. // The life cycle is one of the fundamental methods of strategic planning of marketing. The model ŽCI is built up on the consumption that the (as human beeings) products have a definit life cycle which can be divided to the subsegment phases. This work as a whole presents the product life-cycle. Also, the weak point of this concept is presented herein.
PREDMETNE OZNAKEtrženje // strategija trženja // strateško planiranje // industrijski izdelki // proizvodi // življenjski ciklus // metode
UDK658.8.012.12, 339.138, 658.624
UDK ZA STATISTIKO65

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010