Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA1999
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
AVTORMuha, Simon - avtor
ODGOVORNOSTRajkovič, Vladislav - avtor // Florjančič, Jože - avtor
NASLOVKakovost šole v luči informacijske pismenosti
V PUBLIKACIJIOrganizacija. - ISSN 1318-5454. - ǂLetn. ǂ32, ǂšt. ǂ8/9 (okt.-nov. 1999), str. 440-444.
KRATKA VSEBINAČlanek obravnava mesto in vlogo informacijske pismenosti kot dejavnika kakovosti šol. Informacijska in komunikacijska tehnologija prinaša številne izzive tudi pri managementu šol. Pri tem ima zagotavljanje kakovosti posebno mesto. Kakovost šole je določena s štirimi kriteriji in sicer: z doseženimi rezultati dijaka, izobraževalno-vzgojnim procesom, vodenjem šole ter sodelovanjem šole z okoljem. Na vse štiri kriterije pomembno vpliva tudi uporaba informacijske tehnologije v šoli.
OPOMBEBibliografija: str. 444
PREDMETNE OZNAKE// izobraževanje // šolstvo // informacijska tehnologija // management // kvaliteta
UDK37:004, 37:65.012.4

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010