VRSTA GRADIVA | analitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek |
DRŽAVA IZIDA | Slovenija |
LETO IZIDA | 1999 |
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKA | slovenski |
PISAVA | latinica |
AVTOR | Muha, Simon - avtor |
ODGOVORNOST | Rajkovič, Vladislav - avtor // Florjančič, Jože - avtor |
NASLOV | Kakovost šole v luči informacijske pismenosti |
V PUBLIKACIJI | Organizacija. - ISSN 1318-5454. - ǂLetn. ǂ32, ǂšt. ǂ8/9 (okt.-nov. 1999), str. 440-444. |
KRATKA VSEBINA | Članek obravnava mesto in vlogo informacijske pismenosti kot dejavnika kakovosti šol. Informacijska in komunikacijska tehnologija prinaša številne izzive tudi pri managementu šol. Pri tem ima zagotavljanje kakovosti posebno mesto. Kakovost šole je določena s štirimi kriteriji in sicer: z doseženimi rezultati dijaka, izobraževalno-vzgojnim procesom, vodenjem šole ter sodelovanjem šole z okoljem. Na vse štiri kriterije pomembno vpliva tudi uporaba informacijske tehnologije v šoli. |
OPOMBE | Bibliografija: str. 444 |
PREDMETNE OZNAKE | // izobraževanje // šolstvo // informacijska tehnologija // management // kvaliteta |
UDK | 37:004, 37:65.012.4 |