Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORNagode, Andreja - avtor
NASLOVRaba IKT pri urah knjižničnega informacijskegaznanja na OŠ Ivana Cankarja Vrhnika = Use of ICT during lessons of library and information knowledge at Primary school Ivan Cankar Vrhnika
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ21, ǂšt. ǂ2/3 (2011), str. 151-160.
KRATKA VSEBINAPri izvajanju knjižničnega informacijskega znanja (KIZ) je poudarjena raba knjižničnega gradiva, informacijskih virov,razvijanje spretnosti za samostojno učenje, motivacija za dejavno preživljanje prostega časa z branjem estetskih in strokovnih besedil, razvijanje odnosa do intelektualne lastnine in spodbujanje osebnostne rastiučencev. V članku so opisani primeri praktične rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) in njenih možnosti v okviru izvajanja KIZ v osnovni šoli. Primeri so glede na svoje značilnosti razdeljeni v štiri različne skupine: raba IKT pri učiteljevi razlagi in posredovanju nove učne snovi, učenci samostojno pridobivajo novo znanje alipreverijo že dobljeno znanje s pomočjo IKT in njihova prostovoljna uporaba IKT v čitalnici šolske knjižnice za šolsko delo ali za lastne potrebe. // In teaching of Library and information knowledge (LIK) big emphasis is placed on use of library materials, information sources, developing of independent study skills, motivating for active spending of time by readinghigh quality fiction and professional texts, developing appropriate attitude towards intellectual property and encouraging pupils' personal growth. The paper describes examples of practical use of information-communication technology (ICT) and possibilities for its use inthe course LIK in primary school. Examples are divided into four groups: use of ICT in teacher's explanation of new topics, use of ICT for independent learning, for independent assessment of knowledge, and pupils' voluntary use of ICT in school library reading room for purposes of school or their own.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 156 //Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // informacijsko-komunikacijska tehnologija // IKT // bibliopedagoško delo // knjižnično informacijsko znanje // osnovne šole
UDK027.8:37.091.64:004(497.4Vrhnika), 027.8:004

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010