Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2011
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORVovk, Liljana - avtor
NASLOVRazvijanje bralne kompetence pri dijakih = Development of students' reading competence
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ21, ǂšt. ǂ1 (2011), str. 46-49.
KRATKA VSEBINAEna izmed ključnih kompetenc, ki jo je treba razvijati v šolski knjižnici, je kompetenca branja. Dejstvo je, da je motivacija za branje pri dijakih vse manjša, zato je treba to načrtno razvijati. Knjižničar sam lahko veliko prispeva k motivaciji in bralni kompetenci, učinek pa je zagotovo večji, če se knjižničar medpredmetno ali timsko poveže z ostalimi učitelji na šoli. Posodobitev gimnazije je pomembno prispevala k razvijanju bralne kompetence tudi s spodbujanjem timskega dela, kurikularnih povezav in projektnih dni, ki dijakom omogočajoaktivno delo, povezovanje znanja s prakso, hkrati pa lahko izrazijo svojo kreativnost in talente. Pozitivna izkušnja oziroma motivacija za branje je tudi srečanje s pisateljico. // Reading is one of key competences which should be developed in a school library. The fact is that students' readingmotivation is diminishing which requires careful planning of these activities. The librarian can contribute a lot to motivation and to readingcompetence, but the effect is undoubtedly stronger when the librarian formscrosscurricular connections with other teachers at school. Secondary schoolreform has significantly contributed to development of reading competence, also by encouraging team work, crosscurricular connections and project dayswhich enable students to actively connect their knowledge to practice and at the sane time express their creativity and other talents. Another positive experience acting as reading motivation is meeting a writer.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 49 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// branje // bralna kultura // bralna kompetenca // motivacija // dijaki // šolske knjižnice // gimnazije
UDK028.5:373.5

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010